Při návštěvě naší robozoo sice účastníci nepotkají slona nebo žirafu, ale dostanou možnost seznámit se s rozličnými druhy programování robotických hraček, které jsou symbolizovány různými druhy zvířat.
Na celkem šesti stanovištích v knihovně se účastníci setkají se šnekem Robobloq Qobo, pandou mTiny, myškou Code & Go, liškou Go-Pets, včelkou Bee-Bot a na počítači si budou moci naprogramovat kocoura Scratche. Akce je určena pro děti mladšího školního věku, ale i starší začátečníky.
Se základním ovládáním a zvládáním předem připravených úkolů budou návštěvníkům pomáhat tři robokrotitelé (lektoři) z řad knihovníků a dobrovolníci, a to děti z knihovního kroužku Robožrouti, kteří budou pomáhat svým kamarádům.
Stanoviště si budou moci účastníci postupně projít a svým tempem se seznamovat s jednotlivými robozvířaty, Na akci se není nutné předem přihlašovat a návštěvníci mohou přijít kdykoliv v jejím tříhodinovém bloku. Cílem je vzbudit v dětech zájem o informatické myšlení a programování, a zároveň ukázat rodičům, že interaktivní roboti nejsou jen hračkou, ale slouží k rozvoji kompetencí potřebných pro budoucí rozvoj.
3. podlaží budovy 15, oddělení pro děti
14.00-17.00
Zdarma
Akce koná v rámci Meet and Code.
Poslední změna: 19.09.2022