18.09.2024
Cílem průzkumu bylo zjistit, do jaké míry jsou, či nejsou uživatelé spokojeni se službami, které knihovna poskytuje. Respondenti hodnotili celkovou úroveň služeb poskytovaných knihovnou a mohli také vyjádřit svá doporučení a náměty.
Dotazník vyplnilo 299 dospělých respondentů a 37 respondentů do 15 let. Z respondentů, kteří uvedli svůj e-mail pro losování, byli tři vylosováni a odměněni upomínkovými předměty knihovny.
Velmi nás těší pozitivní výsledky dotazníkového šetření: 84 % respondentů do 15 let hodnotí služby knihovny jako výborné. Dospělí respondenti hodnotí služby v 74 % jako velmi dobré a v 21 % jako dobré.
Děkujeme všem čtenářům, kteří dotazník vyplnili. Získali jsme řadu podnětů a připomínek, které jsou pro nás důležitou zpětnou vazbou, a kterými se budeme dále zabývat!
Pro zaznamenání konkrétních připomínek vztahujících se k jednotlivým oddělením a knihovnám, můžete průběžně využívat Knihu připomínek, která je dostupná ve všech provozech služeb, nebo nám můžete napsat na e-mailovou adresu info [at] kfbz.cz.
Poslední změna: 03.10.2024